1,7 miljoen zagen Nandi van Beurden Op zoek naar Maria winnen

Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp
Van onze redactie

Bijna 1,4 miljoen mensen zagen Nandi van Beurden zondagavond het programma Op zoek naar Maria winnen. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. In de kijkcijferlijst staat het AVROTROS-programma op de derde plek.

In de finale van Op zoek naar Maria, die werd uitgezonden op NPO 1, kreeg Nandi van het Nederlandse publiek net iets meer stemmen dan Natascha Molly. Ze mag nu de hoofdrol op zich nemen in de nieuwe uitvoering van de musical The Sound of Music.

De kijkcijferlijst werd aangevoerd door het NOS Journaal van 20.00 uur. Daar kijken 2,5 miljoen mensen naar. De samenvattingen van de wedstrijden uit de Eredivisie werden bekeken door bijna 2,2 miljoen kijkers. NPO 1 had daarmee de top 3 van de kijkcijferlijst in handen. SBS6 maakte met De Postcode Loterij miljoenenjacht en Wie van de drie de top 5 compleet.

 

BuzzE

 

 

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • LAM jouw museum
  • Dirck