Fieldlab blij met kaartverkoop, waarschuwt voor doorverkoop

Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp
Van onze redactie

Fieldlab Evenementen is blij met de snelle kaartverkoop van de Back to Live-evenementen. Dat laat de organisatie desgevraagd aan het ANP weten.

“Het is geen verrassing, we hadden op het eind 180.000 aanmeldingen voor de evenementen”, vertelt een woordvoerder. Festivalgangers en concertliefhebbers konden zich de afgelopen weken voor maximaal twee evenementen aanmelden en kregen na aanmelding een link naar de kaartverkoop, die donderdag om 12.00 uur startte.

Alle kaarten waren binnen twintig minuten weg. “Maar eigenlijk sneller, want het systeem liet maar gefaseerd mensen toe op de site, waardoor het wat langer duurde. Als iedereen meteen een kaartje had kunnen kopen, dan waren ze in enkele tellen weggeweest.”

De organisatie waarschuwt wel voor de doorverkoop van de kaarten. Op marktplaats verschenen donderdagmiddag al de eerste popfestivalkaarten, vanaf zo’n 300 euro per stuk. “Het zou zonde zijn als je die koopt, want het heeft geen nut. Alle kaarten staan op naam.” Op het festival moeten de bezoekers namelijk onder meer een negatieve coronatest overleggen, die gekoppeld is aan hun BSN-nummer en naam. “En dat gaan we checken.”

Festivalfans en concertgangers konden kaarten kopen voor twee evenementen in de Ziggo Dome en twee festivals op het evenemententerrein van Walibi Holland in Biddinghuizen. Voor elk concert in de Ziggo Dome waren 1300 kaarten te vergeven. In Biddinghuizen worden per festival 1500 bezoekers ontvangen. Onder meer Sunnery James & Ryan Marciano, André Hazes en Maan zijn headliners op de evenementen.

 

BuzzE

 

 

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • LAM jouw museum
  • Dirck