‘Gebruik songfestival voor brede promotie’

Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp
Van onze redactie

AMSTERDAM – Nederland krijgt als organisator van het komende Eurovisiesongfestival een “unieke kans” om minder bekende plekken van het land te promoten. Dit zegt Jos Vranken, algemeen directeur van NBTC Holland Marketing na de overwinning van Duncan Laurence.

Volgens Vranken trekt het liedjesfestijn komend jaar tienduizenden bezoekers. Aangezien de meeste songfestivalfans al wel bekend zijn met hoofdstad Amsterdam, spreekt hij van een uitgelezen kans voor steden als Arnhem, Rotterdam of Zwolle om hun stad te profileren.

“In gastlanden die ons voor waren is gebleken dat het songfestival een enorm effect heeft op het bezoek en imago van een land”, zo zegt hij. “Op die manier laat Nederland wereldwijd zien dat we meer te bieden hebben dan de traditionele iconen en plekken”, zegt hij.

Meerdere steden hebben inmiddels al aangegeven wel oren te hebben naar de organisatie van het evenement.

 

BuzzE

 

 

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • LAM jouw museum
  • Dirck