Gordon haalt uit naar De Toppers
Gordon kan het niet laten om een sneer uit te delen aan De Toppers. Gordon, die in het verleden zelf deel uitmaakte van de groep, deelt op Instagram een opvallende foto van een bezoeker die een blouse draagt met zijn gezicht erop.
Bij de foto schrijft Gordon: ,,De Toppers willen mij vergeten maar het publiek absoluut niet.” Ook zet hij erbij: ,,Dan heb je wel ballen.”
Opvallende blouse
Op de foto is te zien hoe een bezoeker van het Toppers-weekend een opvallende blouse draagt met meerdere afbeeldingen van Gordon erop. Hij lijkt het duidelijk te kunnen waarderen dat hij, ondanks zijn vertrek bij De Toppers, nog altijd opduikt tussen het publiek.
Geklaag
De shows van De Toppers vonden afgelopen weekend plaats in de Johan Cruijff ArenA. Door de hoge temperaturen klaagden veel bezoekers op sociale media over de hitte in het stadion.
Ook op het podium was de warmte volgens De Telegraaf goed te merken. Muziekjournalist Richard van de Crommert schreef: ,,Het is bloedheet in het stadion. Het is er een stoompan. Een waaier meenemen is geen overdadige luxe. René Froger zweet als een otter, maar houdt zijn jasje nog lang aan.”
Ondanks de hitte gingen de heren gewoon door. Volgens Richard duurde de show lang en leek er maar geen einde aan te komen. ,,Stoppen zit niet in hun bloed”, schreef hij.





