Hans Kazàn aan de slag als Happiness Manager bij softwarebedrijf

Kazan happiness manager
Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp
Van onze redactie

Goochelaar Hans Kazàn stapt in de wereld van het klantencontact en wordt Client Happiness Manager bij OBI4wan. Dat heeft het softwarebedrijf maandag zelf bekendgemaakt. Kazàn wordt verantwoordelijk voor het tevreden houden en blij maken van klanten.

“Wij zijn enorm trots dat Hans Kazàn bij ons aan de slag gaat in deze rol”, zegt CEO Alexander de Ruiter. “Met zijn jarenlange ervaring in het entertainen van mensen verwachten wij dat Hans deze rol als geen ander kan vervullen.”

De illusionist en presentator rolde naar eigen zeggen in het wereldje door de Klantcontact Quiz, het grootste online leer- en kennisevent van de klantcontactsector. “Ik zag dit event op LinkedIn voorbijkomen en als voormalig quizmaster was ik meteen geïnspireerd. Hierdoor ging ik mij verdiepen in deze sector en wat een leuke banen zag ik hier voorbijkomen. Dit was voor mij het magische moment waarop ik me besefte dat ik graag in deze sector wilde gaan werken”, aldus Kazàn.

De 68-jarige Hagenaar, die honderden goocheltrucs uitvoerde en bedacht, start per 1 april bij OBI4wan.

 

BuzzE

 

 

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • LAM jouw museum
  • Dirck