John Legend gaat genderneutrale beautylijn maken

Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp
Van onze redactie

John Legend heeft een nieuwe klus te pakken. De zanger gaat in samenwerking met het bedrijf A-Frame Brands een eigen beautylijn opzetten, die niet alleen genderneutraal zal zijn maar zich vooral richt op mensen met een donkere huid die meer melanine bevat. Dit liet de 43-jarige Legend weten in een gesprek met Forbes.

A-Frame Brands werd in 2019 opgericht en heeft onder meer de zonnebrandlijn van tennisster Naomi Osaka uitgebracht en een babyverzorgingslijn gemaakt in samenwerking met actrice Gabrielle Union en haar echtgenoot, voormalig basketballer Dwayne Wade. Volgens Legend is het bedrijf voor hem dan ook de ideale partner: “Ik vind het mooi dat ze een heel divers team hebben en de wereld oprecht een beetje mooier willen maken door te luisteren naar mensen en iets te creëren waar behoefte aan is. Ze zetten zich extra hard in voor mensen van kleur en de producten die deze doelgroep nodig heeft.”

Legend heeft naast zijn muzikale werkzaamheden al eerder een uitstapje gemaakt naar commerciële samenwerkingen. Zo investeerde hij in het bedrijf Bevel, een scheer- en verzorgingslijn voor zwarte mannen, en sloot hij onlangs een pact met Raymond Vineyards voor de exclusieve collectie van het merk.

 

BuzzE

 

 

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • LAM jouw museum
  • Dirck