Kassa rinkelt bij sponsor Van der Poel

Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp
Van onze redactie

BRUSSEL – Sponsor Corendon is dolblij met Mathieu van der Poel. De Nederlandse succesrenner is marketingtechnisch een hit voor de reisorganisatie. ”De publiciteit die we voor zijn successen krijgen overtreft alles. Als we die exposure zouden moeten kopen, zouden we tussen de 1 en 2 miljoen moeten betalen”, vertelt Martin de Boer, verantwoordelijk voor marketing bij de reisorganisatie, in Het Laatste Nieuws.

”Wat ons de afgelopen weken overkomt, is echt fantastisch. Overal komen we in beeld, of het nu televisie is of in de commentaren in de internationale kranten”, aldus De Boer. Van der Poel won de afgelopen weken Dwars door Vlaanderen, de Brabantse Pijl en de Amstel Gold Race.

Corendon is al een aantal jaren als sponsor verbonden aan de ploeg van Van der Poel en ziet daar voorlopig ook niets aan veranderen. ”Onze oprichter heeft al aangegeven dat we willen meegroeien met de ploeg. We zijn begonnen in het veldrijden, we zijn nu procontinentaal en als het moet zullen we ook de stap naar de WorldTour zetten”, zegt De Boer. “Ik heb geen idee wat voor budget daar aan hangt.”

 

BUZZS

 

 

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • LAM jouw museum
  • Dirck