Keiharde kritiek op soap André Hazes

Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp
Tanja Brouwer

Woensdagavond ging het tweede seizoen van de succesvolle soap van André Hazes van start. Ook deze keer waren de kijkcijfers goed, maar toch is er volgens Het Parool iets heel erg mis.

Reclame

,,Elk reclameblok begint met de waarschuwing dat de concerten van papa André in de Rotterdamse Ahoy al bijna uitverkocht zijn. En op verjaarvisite draagt André een petje met het logo AH6″, staat er in de rubriek Han Lips van Het Parool. ,,Halverwege het reclameblok is er opeens een spotje van een energiebedrijf dat zonnepanelen verkoopt. En daar zit André ook in.”

De journalist gaat nog even door, want door al de reclame vindt hij de naam van de soap ‘Ik haal alles uit het leven’, verkeerd gekozen. ,,Ik haal alles uit het leven, zingt André Hazes in de leader en na elk reclameblok. Ik haal alles uit mijn reallifesoap, zal je bedoelen.”

Ook op Twitter zijn oplettende kijkers verbeterpuntjes tegengekomen.

https://twitter.com/NatgaanopTV/status/986998165139345408

De grootste

Angelina de Jong, de tv-columnist van het AD was wel te spreken over de soap. Zij denkt dat André nog jaren mee kan, en dat zijn carrière nog maar net begonnen is: ,,Zijn vader wilde nog wel eens verkrampen als er camera’s in de buurt waren, maar daar heeft zoonlief geen last van. Sterker nog, die lijkt altijd net een tandje bij te zetten.Bij ieder ander zou ik bang zijn dat hij binnen vijf jaar is opgebrand. Maar niet bij André Hazes. Die wordt gewoon de grootste“

 

Tags

ANDRÉ HAZESSOAP

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • LAM jouw museum
  • Dirck