Kim Kardashian verdient 2 miljoen binnen paar minuten

Afgelopen dinsdag lanceerde Kim Kardashian haar nieuwe lijn met corrigerend ondergoed. SKIMS, de naam van haar nieuwe merk, liep als een tierelier. De items gingen als warme broodjes over de toonbank en de reality ster verdiende in de eerste minuten al 2 miljoen dollar, laat TMZ weten.

Uur te laat

Een uur voor de lancering van SKIMS, lag de website er al uit. Volgens het team zou dit liggen aan de overweldigende reacties en te veel bezoekers te gelijk. Fans stonden zo te popelen om maar een broekje, een hemdje of een topje te bemachtigen van Kim Kardashian’s nieuwe creaties, gelukkig werd de collectie uiteindelijk een uur later online gegooid.

Uitverkocht

De prijzen van het ondergoed varieert. Van broekjes vanaf €17,95 tot gehele bodysuits van 73,95. Bijna alle items waren in een mum van tijd uitverkocht. Maar de Kardashian laat via haar Instagram-account weten dat alles zo snel mogelijk weer wordt bijgevuld.

Kritiek

Eerder dit jaar kondigde Kim haar ondergoed-lijn al aan. Alleen dan onder een andere naam, namelijk: Kimono. Volgens Japanners zou het respectloos zijn om deze naam te gebruiken voor ondergoed aangezien het een traditionele Japanse mantel is. De celebrity besloot naar de kritiek te luisteren en en veranderde de titel van haar merk. Zo was SKIMS geboren.