Loden Radioleeuw uitgereikt aan wc-fabrikant

Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp
Van onze redactie

HILVERSUM – Geberit heeft dit jaar de Loden Radioleeuw gewonnen voor het meest irritante reclamespotje van het jaar. Radar Radio-presentator Mischa Blok reikte de prijs zaterdag uit.

Geberit wint de Loden Radioleeuw voor de reclame ‘Stank hoeft niet te stinken’ waarin de fabrikant aandacht vraagt voor een toiletsysteem dat stank direct verwijdert. Geberit won de prijs nipt en kreeg 27,6 procent van de stemmen die zijn uitgebracht door 5251 consumenten.

De radioreclame Only For Men met Hans Kraay jr. kreeg 26,2 stemmen en Voltaren eindigde op de derde plaats met 23 procent van de stemmen. AutoTrack en Autotaalglas zijn de hekkensluiters met 12,4 procent en 10,8 procent van de stemmen.

Maandag reikt Radar in de televisie-uitzending de Loden Leeuw uit voor de meest irritante televisiereclame en de meest irritante BN’er in een spotje.

 

BuzzE

 

 

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • Dirck

Deze site gebruikt trackingtechnologieën. Je kunt ervoor kiezen om deze technologieën te accepteren of te weigeren.