Maan na breuk met Karel met familie op vakantie in Italie
Maan de Steenwinkel heeft na haar breuk met Karel Gerlach de zon opgezocht. De zangeres is met haar familie op vakantie in Italië en deelt op Instagram een reeks zomerse foto’s.
Op de beelden is te zien hoe Maan door Italiaanse straatjes loopt, geniet van etentjes en tijd doorbrengt met haar familie. Bij de foto’s schrijft ze: ,,vitamina famiglia + sangria”, gevolgd door familie-emoji’s en een rood hartje.
Terug naar vroeger
Opvallend is dat Maan ook een oude foto deelt waarop ze als kind in Italië te zien is. Daarmee lijkt de vakantie niet zomaar een tripje, maar ook een terugkeer naar een plek waar ze vroeger al kwam.
Onder de foto’s reageren veel bekende gezichten enthousiast. Wendy van Dijk schrijft: ,,Lekker genieten lieffie!” Ook Chantal Janzen en Jada Borsato laten meerdere hartjes achter.
Na breuk
De vakantie volgt kort na de breuk tussen Maan en Karel Gerlach. Die kwam voor veel fans als een verrassing, omdat de twee kort daarvoor nog samen op wereldreis waren geweest. Ze bezochten onder meer Japan en Namibië en leken op de foto’s nog dolgelukkig.
Wat de precieze reden van de breuk is, is niet bevestigd. Volgens RealityFBI zou er geen sprake zijn geweest van vreemdgaan of zakelijke problemen, maar vooral van een verschil in toekomstplannen. Karel zou graag hebben willen settelen, terwijl Maan daar volgens bronnen nog niet aan toe was.
Karel klonk na hun reis nog positief over hun relatie. ,,We hebben van elkaar genoten”, vertelde hij destijds aan Shownieuws.




