Marktaandeel JOE na eerste volledige week op 2,3 procent

Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp
Van onze redactie

De nieuwe radiozender JOE heeft na de eerste volledige week een marktaandeel van 2,3 procent behaald. De FM-zender van DPG Media, die op 1 september begon, staat daarmee op de twaalfde plek van best beluisterde stations. Dat blijkt uit het wekelijkse NMO Luisteronderzoek.

Vorige week stond het gepubliceerde marktaandeel van JOE van de week daarvoor (28 augustus tot en met 3 september) op 0,3 procent, maar afgelopen woensdag meldde NMO dat dit cijfer door een technisch probleem niet klopte. Dat percentage is echter niet meer te corrigeren.

Qmusic, eveneens van DPG Media, staat bovenaan de lijst met een marktaandeel van 13,6 procent. NPO Radio 2 volgt met 13,2 procent en Radio 10 completeert de top 3 met 10,0 procent.

 

BuzzE

 

 

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • Dirck

Deze site gebruikt trackingtechnologieën. Je kunt ervoor kiezen om deze technologieën te accepteren of te weigeren.