Nadia bouwt in tweede week stabiel kijkerspubliek op

Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp

Het nieuwe vooravondprogramma Nadia van NPO 1 lijkt in de tweede uitzendweek een stabiel kijkerspubliek te hebben opgebouwd. Alle afleveringen van het programma trokken deze week rond de 400.000 kijkers. Dat blijkt uit de cijfers van de Stichting Kijkonderzoek (SKO).

Nadia behaalde op donderdag de best bekeken uitzending van de week, die 450.000 kijkers trok. De minst bekeken aflevering was, net als in de eerste week, de vrijdag-uitzending waar 381.000 mensen naar keken.

In de eerste week fluctueerden de cijfers meer. Naar de eerste aflevering keken nog 574.000 mensen. Dinsdag waren dat er met 373.000 iets minder en woensdag met 460.000 weer wat meer. Donderdag was er geen uitzending vanwege dodenherdenking.

Geen BN’ers

De talkshow van de VPRO is in plaats gekomen van Khalid & Sophie, dat al met zomerstop is gegaan. Nadia trekt vooralsnog minder kijkers dan haar voorgangers. Naar Khalid & Sophie (BNNVARA) kijken gewoonlijk zo tussen de 500.000 en 800.000 mensen.

In het programma ontvangt presentator Nadia Moussaid gasten en ervaringsdeskundigen die over één bepaald thema praten. Anders dan in andere talkshows zijn er geen BN’ers te gast.

 

BuzzE

 

 

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • Dirck

Deze site gebruikt trackingtechnologieën. Je kunt ervoor kiezen om deze technologieën te accepteren of te weigeren.