Netflix geeft elektrische Chevrolets en Hummers rolletje

Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp

Advertentie

Van onze redactie

Netflix heeft een deal gesloten met General Motors (GM) om elektrische auto’s van het Amerikaanse concern in eigen films en series te gebruiken. Daarmee zegt het bedrijf meer aandacht voor elektrische auto’s te willen genereren.

GM is bekend van meerdere merken. Door de deal zullen bijvoorbeeld de elektrische Chevrolet Bolt en Hummer van GMC verschijnen in Netflix-programma’s, “zolang het relevant is”. Netflix denkt dat de deal film- en tv-makers ook helpt “beter te begrijpen hoe elektrische auto’s hun verhalen kunnen aanvullen en verrijken.”

De precieze details van de overeenkomst zijn niet bekendgemaakt, maar tegen techsite TechCrunch zegt een woordvoerder van Netflix dat GM niets betaalt voor het podium dat de auto’s krijgen voor een miljoenenpubliek. De deal zou ook losstaan van de advertentiecampagnes van GM op de goedkopere versie van Netflix, waarop reclames te zien zijn.

Elektrische auto’s van GM zullen onder andere te zien zijn in de realityshows Love is Blind en Queer Eye en de comedyserie Unstable. Stekkerauto’s van andere fabrikanten zullen ook in Netflix-producties verschijnen, meldt het bedrijf.

 

BuzzE

 

 

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • LAM jouw museum
  • Dirck

Deze site gebruikt trackingtechnologieën. Je kunt ervoor kiezen om deze technologieën te accepteren of te weigeren.