Omroep Max profileert zich weer als zomeromroep

Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp
Van onze redactie

Voor Omroep Max is de zomer bij uitstek de tijd om veel nieuwe en grote programma’s uit te zenden. Maandag start Omroep MAX met zijn traditionele zomercampagne. Dat doet MAX met een brede programmering op radio, televisie, internet en een campagne als “dé zomeromroep”.

Geen herhalingen dus, maar volop nieuwe programma’s. De komende periode brengt de omroep op televisie nieuwe en succestitels als Van onschatbare waarde, Denkend aan Holland, Hollandse Zaken en MAX vakantieman. Ook programmeert MAX deze zomer tal van eenmalige en nieuwe programma’s.

Jan Slagter, directeur Omroep MAX: “met deze campagne willen we onderstrepen dat we er zijn voor onze doelgroep, ook déze zomer, die er voor iedereen anders uitziet dan normaal. Uiteraard met mooie programma’s op radio, televisie en internet. Maar ook als belangenbehartiger, met bijvoorbeeld MAX Ombudsman en onze samenwerking met de Luisterlijn. Tegelijkertijd roepen we mensen op om er ook voor elkaar te zijn. Juist nu we deze zomer massaal dichterbij huis blijven, kun je vaker iets van je laten horen.”

 

BuzzE

 

 

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • LAM jouw museum
  • Dirck