Prins Jaime en prinses Viktória verhuizen deze zomer naar Parijs

Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp

Prins Jaime de Bourbon de Parme en zijn vrouw prinses Viktória gaan verhuizen naar Parijs. “Deze zomer, als de kinderen klaar zijn met hun schooljaar, gaan we over”, vertelt Viktória voor de camera bij Blauw Bloed tijdens een bezoek aan Taalklas Lelystad.

Volgens Blauw Bloed verhuist het gezin naar de Franse hoofdstad vanwege het werk van Jaime. Hij werkt als directeur van het Milieudirectoraat bij de Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling (OESO).

De zoon van prinses Irene en zijn vrouw Viktória hebben twee dochters, Zita (12) en Gloria (10).

 

BUZZR

 

 

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • Dirck

Deze site gebruikt trackingtechnologieën. Je kunt ervoor kiezen om deze technologieën te accepteren of te weigeren.