Ruim 1,5 miljoen mensen zien songfestivallied live op tv

Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp
Van onze redactie

Ruim 1,5 miljoen mensen zagen donderdagavond live op televisie Mia Nicolai en Dion Cooper hun songfestivallied presenteren. De lancering van het nummer Burning Daylight was live te volgen in RTL Boulevard op RTL 4 en in de talkshow Khalid & Sophie op NPO 1.

Naar RTL Boulevard keken woensdagavond zo’n 874.000 mensen, naar Khalid & Sophie waren dat er zo’n 659.000. Het nummer voor het Eurovisie Songfestival, dat van 9 tot en met 13 mei in Liverpool wordt gehouden, is mede geschreven door songfestivalwinnaar Duncan Laurence en diens verloofde Jordan Garfield.

Het best bekeken programma van de avond was het NOS Journaal van 20.00 uur op NPO 1 (1,74 miljoen), gevolgd door het NOS Journaal van 18.00 uur op NPO 1 (1,32 miljoen) en het Half acht nieuws op RTL 4 (1,2 miljoen). Het best bekeken SBS-programma van de avond was Vandaag Inside, met zo’n 809.000 kijkers.

 

BuzzE

 

 

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • Dirck

Deze site gebruikt trackingtechnologieën. Je kunt ervoor kiezen om deze technologieën te accepteren of te weigeren.