Sisqó gaf lingerieverkoop een boost met Thong Song

Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp

Advertentie

Van onze redactie

Sisqó scoorde niet alleen meerdere Grammy-nominaties met zijn grootste hit Thong Song uit 2000. Volgens de 41-jarige zanger zag lingeriemerk Victoria’s Secret zijn verkoop stijgen dankzij het liedje over strings, vertelde hij aan Def Jam.

Toen Sisqó merkte dat het nummer de hitlijsten domineerde, hoopte hij op een samenwerking met het merk. “Toen het liedje zo groot was, hadden we een meeting met Victoria’s Secret. Ze zeiden: hoe leuk we het liedje ook vinden en hoe een toffe gast we jou ook vinden, de verkoop van onze strings is al met tachtig procent toegenomen.”

De zanger vond zijn inspiratie voor Thong Song na een date met een dame. “Ik was toen niet getrouwd of zo en we waren bezig met elkaar. Toen deed ze haar kleren uit en zag ik dit… ding. Ik had zoiets van: wat is dat nou weer? En zij zei: dat is een string. En ik dacht: een string?!”

 

BuzzE

 

 

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • LAM jouw museum
  • Dirck

Deze site gebruikt trackingtechnologieën. Je kunt ervoor kiezen om deze technologieën te accepteren of te weigeren.