Storing Rijkswaterstaat opgelost, alles werkt weer

Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp

DEN HAAG (ANP) – De landelijke technische storing bij Rijkswaterstaat van zaterdag is verholpen. “Alle systemen werken weer”, zegt een woordvoerster van de weg- en waterbeheerder. Volgens haar heeft de storing niet geleid tot grote ongeregeldheden in het verkeer en op het water.

De storing werd veroorzaakt door werkzaamheden aan een glasvezelkabel. Daardoor deden meerdere systemen het tijdelijk niet. Bruggen, sluizen en tunnels konden niet centraal bediend worden. Ook kon Rijkswaterstaat de matrixborden boven snelwegen niet gebruiken en deden meerdere websites en de Landelijke Informatielijn het niet.

 

ANP

 

 

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • Dirck

Deze site gebruikt trackingtechnologieën. Je kunt ervoor kiezen om deze technologieën te accepteren of te weigeren.