Succes op streamingdiensten voor nieuwe track BTS’er Jungkook

Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp
Van onze redactie

De nieuwe solosingle van BTS-lid Jungkook is, drie dagen na de release, een groot succes op de streamingdiensten. Afgelopen vrijdag bracht Jungkook met de Amerikaanse rapper Latto het nummer Seven uit.

Elf uur nadat de track beschikbaar was gekomen, had Jungkook de eerste plek op de lijst van de Koreaanse streamingdienst Melon te pakken, volgens The Korean Herald een absoluut record. Ook in Japan en de Verenigde Staten prijkt Seven bovenaan de streaminglijsten van iTunes.

Op Spotify verbrak Jungkook bijna het record van meest gestreamde nummer in één dag op de dag van release. Seven werd bijna 16 miljoen keer gestreamd. Alleen Anti-Hero en Lavender Haze van Taylor Swift deden het nog beter.

Het was de bedoeling dat Jungkook Seven op vrijdag voor het eerst tijdens een concert in New York zou brengen, maar vanwege het slechte weer werd zijn optreden eerder opgenomen en later op tv uitgezonden.

 

BuzzE

 

 

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • Dirck

Deze site gebruikt trackingtechnologieën. Je kunt ervoor kiezen om deze technologieën te accepteren of te weigeren.