GVB: openbaar vervoer Amsterdam rijdt weer volgens dienstregeling
AMSTERDAM (ANP) – Het openbaar vervoer in Amsterdam rijdt sinds 10.00 uur weer volgens de dienstregeling. Dat laat een woordvoerder van de Amsterdamse vervoerder GVB weten. Eerder verwachtte het GVB tot het middaguur nodig te hebben voordat alles weer normaal zou rijden. Tot 08.00 uur reden er geen metro’s, trams en bussen in Amsterdam als gevolg van de staking in het openbaar vervoer.
De veerdienst van het GVB voer al eerder volgens dienstregeling. De ponten waren geen onderdeel van de staking.
ANP




