NS: overal lege stations door ov-staking

Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp

UTRECHT (ANP) – Het eerste beeld van NS naar aanleiding van de staking in het openbaar vervoer is dat stations overal in Nederland leeg zijn, meldt een woordvoerder. “Het is uitgestorven. Reizigers zijn goed geïnformeerd en zijn niet naar de stations gekomen.”

Op Amsterdam Centraal zijn wel wat reizigers te zien. De airportsprinter van Amsterdam naar Hoofddorp rijdt wel.

De landelijke ov-staking duurt van 04.00 tot 08.00 uur.

 

ANP

 

 

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • Dirck

Deze site gebruikt trackingtechnologieën. Je kunt ervoor kiezen om deze technologieën te accepteren of te weigeren.