Jeroen van Koningsbrugge wordt woest op Twitteraar

Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp
Molly Baas

Jeroen van Koningsbrugge verwachtte vandaag lekker op vakantie te kunnen, maar zijn vlucht met KLM werd geannuleerd. Natuurlijk was de acteur flink geïrriteerd daarover, maar toen hij geen reactie kreeg op zijn vragen, trok Jeroen naar Twitter.

Daar schreef hij: ,,Hoe kan het dat je vlucht is gecancelled maar je niemand kan bereiken voor hulp/advies?!”

De komediant werd vijf minuten later al beantwoord door de KLM. ,,Wij hebben zojuist je bericht beantwoord. Dit is geen live chatfunctie. Alle inkomende berichten worden zo snel mogelijk door ons in behandeling genomen en beantwoord. Mocht je verder nog vragen hebben horen wij dat graag,” reageert de vliegtuigmaatschappij.

BN’ers

Maar als een volger van Jeroen hem erop wijst dat het de drukste dag op Schiphol dit ja ris, schiet Jeroen van Koningsbrugge uit zijn slof. De volger schrijft: “Je zou je kunnen bedenken dat dit de drukste dag van het jaar is en jij, Jeroen, niet de enige passagier bent! Waarom denken BN’ers dat als zij gillen iedereen in de houding springt?

Maar dat pikt Jeroen niet en schrijft boos terug: ,,Dat is gewoon de service die ze iedereen bieden. Waarom zijn er altijd knuppels die hun vooringenomen bek niet kunnen inhouden en het ineens hebben over BN’ers?

De twee gaan in een ruzie op het sociale platform, wat ondertussen alweer verwijderd is. De volger is verontwaardigd met Jeroen’s agressieve reactie. Maar Jeroen laat zich niet kennen en reageert kortaf op haar: ,,Fijne dag! X” schrijft hij terug op haar.

 

Tags

JEROEN VAN KONINGSBRUGGE

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • LAM jouw museum
  • Dirck