Succes keert terug bij Sylvie Meis

Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp
Tanja Brouwer

Het ging de laatste tijd niet goed met Sylvie Meis. Zowel zakelijk als persoonlijk had ze zware tegenslagen te verwerken. Nu lijkt het alsof het haar weer allemaal voor de wind gaat.

Sylvie heeft namelijk een contract afgesloten voor een zonnebrillencampagne. Het contract duurt drie jaar, en Sylvie gaat minstens één miljoen euro verdienen. In ruil daarvoor speelt Sylvie de hoofdrol in meerdere reclamecampagnes. De zonnebrillen die ze op haar neus zet zijn afgestemd op haar persoonlijkheid en hebben namen zoals ‘Active’, ‘Selfmade’ en ‘Classy’.

Karakter

Sylvie heeft er ieder geval zin in, want ze draagt graag zonnebrillen: “„Ik hou van mode en geniet ervan om mijn outfits steeds opnieuw samen te stellen, en let op details. Een zonnebril is daar belangrijk bij.” Ook het zonnebrillenmerk is blij met Sylvie. De vertegenwoordiger van het merk zegt het volgende: “We wilden niet een gewoon model, maar iemand met karakter. Een zonnebril is een belangrijk lifestyle-assecoire en daar past Sylvie perfect bij. Ze is zakenvrouw, model, tv-presentatrice, ze doet aan sport, is ook nog moeder, ze is daarom heel authentiek.”

Op zakelijk gebied loopt Sylvie dus weer binnen. Privé ligt dat nog anders. Eind 2017 werd bekend dat haar verloofde Charbel Aouad en Sylvie uit elkaar zijn. De reden zou de kinderwens van Sylvie zijn.
Hoewel ze nooit lang alleen is, lijkt ze nu toch een flinke klap van de break-up te hebben gehad. Hoewel ze nog steeds geloofd dat ‘de ware’ rondloopt, ziet ze ook in dat ze even rustig aan moet doen in de liefde.

 

Tags

CHARBEL AOUADSYLVIE MEISZONNEBRIL

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • LAM jouw museum
  • Dirck